Fix please?
last week was another problem, this week is another I guess the next week will have another problem for us SA players, right?
Having the same problem
Misma situación, no es posible ingresar a los servidores de SA.
Is all SA servers not only one.
Which servers are you guys trying to log in? I’m currently loged in Kazeros at the moment. Perhaps its a specific server issue?
I’m having trouble logging into Feiton
Yorn, I know people in Gienah and Arcturus are having the same problem
Wow ok so more than a specific server. Perhaps its something with AWS?
how many times you need to kick me out from chaos dungeon?
It’s not only SA. Constant disconnects in NA West as well. Currently unable to log in.
oh no, not again
Already escalated, our team is investigating the issue.
Thanks for the quick response.
Has happened before this maintenance. The disconnections only started after the unexpected NAW maint last week. Thanks.
This does not seem to be happening to all servers. I connected to Kazeros, however, for Vern, the error appears.
Cant login en Giena server SA
Me pasa actualmente lo mismo que mencionan los demás. No me puedo conectar al server de South America: Vern. Se queda como en loading y luego de aprox. unos 15 a 20 segundos arroja el siguiente mensaje: Se ha producido un error. Salir del juego. y botón para confirmar.
Si no le doy confirmar y espero unos segundos más, me muestra todos mis personajes en el menu pero con el cartel ese delante, por ende ya sea que presione ESC para tratar de acceder a mis personajes, lo que hace es cerrarse el juego y no puedo ingresar a jugar.
Ojala puedan encontrar una solución a la brevedad ya que utilizo aura cristalina y tengo varios personajes a los que dedicarle su tiempo y demás. Desde ya gracias y quedando a la espera de solución.
Solucionado: Todo perfecto hasta el momento. Funcionando ya sin problemas, sin problemas de sonido, de logueo, etc.
bonjour,
depuis la maj d aujourd hui je ne parviens a me connecter au serveur europe de l ouest Rethramis.
ai je une autre action de que verifier mes fichiers steam à realiser ou est ce un bug de la maj ?
merci de votre retour