RAPPORT QUEST and RAPPORT RANK

Portuguese:
Encontrei um BUG que acontece sempre no jogo (descobri na última vez que aconteceu comigo). Nos NPCs principais aonde existem quest que aumentam RAPPORT, caso você pegue a quest e sem sair da tela aonde mostram as opções do NPC vier a aumentar o RAPPORT RANK para um nível acima do que estava quando pegou a quest o NPC fica “travado” não permitindo qualquer ação relacionada a RAPPORT QUEST ou RAPPORT RANK. Comigo aconteceu em 2 NPCs Neria e Beatrice. Não reparei se cometi o “mesmo erro” em outro NPC como o primeiro aconteceu logo no começo do jogo e o segundo visito sempre que encontro algum ARK estes foram os que pude afirmar que estão com problema. Isso atrapalha muito a jogabilidade espero que sejaresolvido o mais breve possível porque muitos itens depois de um algum tempo de jogo perdem o sentido que é de ajudar a experiência do jogador em aproveitar o game. Agradeço desde já a atenção.

Google Translator to English:
I found a BUG that happens all the time in the game (I found out the last time it happened to me). In the main NPCs where there are quests that increase RAPPORT, if you take the quest and without leaving the screen where the NPC options show, you increase the RAPPORT RANK to a level above what it was when you took the quest, the NPC is “stuck” no allowing any action related to RAPPORT QUEST or RAPPORT RANK. It happened to me in 2 NPCs Neria and Beatrice. I didn’t notice if I made the “same mistake” in another NPC as the first one happened right at the beginning of the game and the second I visit whenever I find an ARK these were the ones I could say are in trouble. This interferes a lot with the gameplay, I hope it will be resolved as soon as possible because many items after a while of play lose their meaning, which is to help the player experience to enjoy the game. Thank you in advance for your attention.

Hi @arroto.nuclear.games thanks for reporting this issue! I am moving your post to the English-speaking part of the forum for more visibility, thank you :slight_smile: